Tänk om det var någon som läste detta!

Ska allt vara så här trist alvarligt är så trött på det här! Alla ’’vänner ’’ som sviker, förstör för varandra, orkar inte de varför kan inte alla acceptera bara!  Alla är vi ju olika eller hur jag vill kunna vara kompis med alla men då är det vissa som tror att dem kan bestämma över någon annan eller så blir man kallad för saker bara för att man vill va sig själv ska det va så? Det är något jag inte förstår visst alla gör vi misstag men många har gått för långt! Och snälla jag vill att ni tänker till jag vet att inte jag har varit den snällaste de erkänner jag . Men jag förstår inte hur ’’vissa’’ kan gå efter att ha  så mycket ’’status’’ så möjligt eller att försöka påverka så många så möjligt. Status vad e det värt och vem har status e det något man hittar på själv? Jag bara undrar lixom det är ju jävligt märkligt måste jag säga!

Varför kan inte folk lära sig att säga nej.

Och jag har lärt mig att sluta ta åt mig jag har hört för många gånger att jag är dum och så vidare folk älskar ju tydligen att snacka skit eller vänta det brukar ju kalla det för att säga sanningen! Jag tänker inte frysa ut folk jag sätter mig bredvid den som sitter ensam hur mycket jag en hatar den! Sånt är livet eller har jag fått fel uppfattning?


Kommentarer
Postat av: Evvelina

Asså helt jävla fucking rätt!!!!

2010-05-07 @ 14:20:53
URL: http://evvelinaeriksson.blogg.se/
Postat av: little me

Du har så rätt. Du har verkligen fått rätt uppfattning, men vill du ha ett tips? Lägg ut fler bilder i bloggen så kanske fler vill läsa!

2010-05-07 @ 16:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0